Nápojové automaty

LUCE ZERO 2

Máte zájem o automat na kávu a další široký sortiment teplých nápojů? Určitě si u nás vyberete stroj, který Vám bude nejlépe vyhovovat. Ať to bude na instatní kávu, zrnkovou, nebo na kávu do velkých papírových kelímku s uzávěrem se systémem COFFEE TO GO!

Luce zero.2 se vyznačuje čtyřmi novými jedinečnými vlastnostmi 1) indukčním ohřívačem Varitherm, který vám umožní ušetřit až 90% energie; 2) dvě nádoby na kávová zrna; 3) dvě velikosti šálků - malé a velké; 4) automatické podávání víka v možnosti "go to go".

LUCE ZERO.PREMIUM

Luce zero.premium má všechny nejlepší vlastnosti předchozího modelu a je navíc obohacen o 15palcový monitor s možností zobrazování multimediálního obsahu, jako jsou reklamy nebo informace o produktech, které Vám může snadno připravit.  

LUCE ZERO.TOUCH

Luce zero.touch má 22palcovou dotykovou LCD obrazovku, první svého druhu ve vendingovém prodejním průmyslu, která otevírá zcela nové možnosti v oblasti interakce s uživatelem. Jsme jediní, kteří umí rozšířit nápoje z 24 druhů na 42. Je to naše know how, které využíváme při našem dalším studiu servisní činnosti. Je to naše nejlepší nabídka na trhu oproti konkurenci, která je závislá jen na výrobci. My umíme víc.  

LUCE X2

Moderní design automatu Luce X2 umožňuje umístění tohoto automatu do nejnáročnějších interiérů. 

Automatická kavárna, plně flexibilní pro zákazníka. Velké cappuccino nebo malé espresso - vše z jednoho stroje. Moderní design, velká osvětlená tlačítka pro výběr a podavač pro dva typy šálků z něj činí všestraný stroj. Tento typ automatu je vhodný především pro velké firmy nebo veřejné prostory s širokým pokrytím zákazníků.

LUCE X2 PREMIUM

Nová verze modelu Luce X2 je vybavena 5,7 "dotykovým panelem a 15" monitorem pro reklamní účely. 

LUCE X2 TOUCH TV 

Nejinovativnější stroj z volně stojící série. Zařízení má 22 '' dotykovou obrazovku, která nám umožnuje plně vykonávat pro propagační funkce.

Vítěz prestižní výstavy Vending 2012.

Opět jako u typu LUCE ZERO.TOUCH Jsme jediní, kteří umí rozšířit nápoje z 24 druhů na 50. Je to naše know how, které využíváme při našem dalším studiu servisní činnosti. Je to naše nejlepší nabídka na trhu oproti konkurenci, která je závislá jen na výrobci. My umíme víc.